Rimutė Budrevičiūtė (fizika, 2014 m.)

NMA man yra viena gražiausių ir laimingiausių patirčių. Į NMA bendruomenę įsiliejau būdama 8 klasėje, kaip filologė, tačiau 9 klasėje persigrupavau – į fizikos sekciją! NMA man yra tarsi viena didelė šeima, kurią labai branginu. Sesijos, paskaitos, draugai – mano brangiausi prisiminimai iš NMA. Užduotys, bendravimas su vadoviukais, KARTUmas… Viskas taip be galo nuostabu! Norėčiau, kad NMA gyvuotų kuo ilgiau ir niekada „nepamestų“ savo tradicijų – ir toliau ugdytų jaunąją Lietuvos kartą!


Julija Božičko (filologija, 2014 m.)

NMA yra mažas įdomių ir protingų žmonių pasaulis. Čia dominuoja šypsenos ir draugiškumas. NMA sustiprina mane kaip asmenybę, ugdo gabumus. Daug kam gali atrodyti, kad nuolatinis mokymasis bendraujant tik elektroniniu paštu nėra labai įdomu, bet sesijos viską atperka.:) Nauji žmonės, idėjos, daugybė žinių ir gerai praleistas laikas – garantuoti! Dėstytojai nepakartojami, o vadoviukai greitai tampa kaip šeimos nariai. Aš galiu pasakyti, kad stoti į NMA tikrai verta.:).


Tomas Šiurna (informatika, 2014 m.)

NMA – unikali organizacija tiek mokymo strategija, tiek sudėtimi. Dažnai atrodo, kad NMA sudaro vien „nuobodūs moksliukai“, tačiau taip nėra. Mano nuomone, NMA „vinis“ yra pažintys su bendraminčiais (ne vien iš savo dalyko sekcijos, bet ir iš kitų) ir sesijų metu gimstančios mintys bei idėjos. „Kviz!“ programėlė bei kiti įgyvendinti projektai gimė būtent dėl Akademijos. Šis nepakartojamas bendravimo malonumas ir naudingos žinios – būtent dėl to privaloma stoti į NMA!


Indrė Bručkutė (filologija, 2013 m.)

Kai pirmą kartą perskaičiau Tommaso Companella „Saulės miestą“ iškart supratau, su kuo man tai asocijuojasi. Bendruomenė, kurią valdo išminčiai. Bendruomenė, kur nuo jaunų dienų kiekvienam paskiriama vieta tam tikroje srityje. Bendruomenė, kurioje ugdomas naujas išminčius, naujas švyturys, galbūt ir naujas valdovas-Saulė. „Saulės mieste“ jau paaugę vaikai mokosi nuo paprasčiausių iki sudėtingiausių dalykų, kurie pavaizduoti ant šventyklos sienų. NMA visa tai atrandame paskaitose. Kaip ir ten neleidžiama domėtis tik vienu dalyku ir visiškai pamiršti kitus, taip ir NMA yra asmenybės ugdymo užsiėmimai. Tu vis tobulėji savo srityse ir tobulini savo vidų. Kaip ir „Saulės mieste“, Nacionalinėje moksleivių akademijoje nauji nariai visada laukiami, jie įtraukiami į bendruomenę tokiu būdu, kad atrodo, jog niekada atskirai nuo jos ir negyveno. Kiekvienas narys yra trūkstama grandis. NMA yra dailesnė „saulės miesto“ forma – nekariaujanti, truputį maištaujanti prieš esamas švietimo formas ir programas be kiekvieną kartą persikurianti. Kodėl verta stoti į NMA? Žinoma, galėtume tiesiog atsakyti – kodėl ne? Vis dėlto yra tikrai daugybė priežasčių, kurios atsveria bet kokias abejones.

1. Kas labiausiai žavi – tai NMA plėtra po visą Lietuvą. Tai galimybė susirasti draugą iš Kauno, Klaipėdos, Vilniaus, Panevėžio, Šiaulių. Tai galimybė toliau su jais bendrauti, rašyti laiškus, dalintis patirtimi.
2. Pats bendravimas. NMA susirenka tik motyvuoti vaikai. Jie žino, kodėl čia įstojo, jie puikiai suvokia, ko nori ir ko siekia. Būnant tarp tokių vaikų kyla noras siekti, daryti, tobulėti. Ateini į aplinką, kuri tave kelia kuo aukščiau, o keldama dar ir be proto džiaugiasi tavo pasiekimais.
3. Mokslas. NMA suteikia galimybes mokytis to, ko tau nesuteikia arba negali suteikti mokykla. Pačiam vaikui sunku pasiekti visą informaciją, o čia ji pateikiama tikslingai Tau, tam, kad Tu sugebėtum ją atpažinti, pritaikyti gyvenime. Mane, kaip filologę, Akademija supažindino su pačiais įvairiausiais literatūros žanrais, padėjo juos išnarstyti po kaulelį ir įsigyventi juose.
4. Kūrybiškumas. Akademija ugdo Tavo gebėjimą mąstyti KITAIP. Ji pateikia taisykles, įsistovėjusias normas ir formas, o tada džiaugiasi, jei sugebi jas sulaužyti ir sukurti kažką naujo.
5. Įkvėpimas. Akademijoje dėsto ir dirba patys šviesiausi ir talentingiausi žmonės. Jie be jokių slaptų paskatų tau perduoda savo žinias ir suteikia išminties. Prie jos yra prisidėjęs Vytautas V. Landsbergis, Birutė Mar, Vanda Juknaitė ir dar daug daug ypatingų žmonių, kurie gali įkvėpti toliau siekti savo tikslų.
6. Perspektyvos. Akademijos moksleiviai, kuriems suteikiamas visas šis bagažas, dažinausiai užima vietas pačiose garsiausiose ir stipriausiose vietose pasaulyje, nes būna pažengę keliskart daugiau negu bet kuris vidutinis moksleivis.
Jeigu perskaitei viską ir supratai, kad tai tikrai galėtum ir norėtum būti Tu – stok.

Bendrauk. Kurk. Tobulėk.


Tomas Dabulskis (fizika, 2013 m.)

Aš iš NMA išsinešiau tik gerus atsiminimus. Įstojau būdamas 11-oje klasėje, todėl akademijos dalimi buvau palyginti trumpai, bet per tuos pusantrų metų mano gyvenime atsirado daugybė naujų dalykų. Vienas svarbiausių – nauji draugai. Su dalimi jų dabar netgi kartu mokomės ir dirbame. Iš jų išmokau į pasaulį žiūrėti plačiau, pamatyti ir kitus „kampus“. Būtent draugai mane išmokė atskirti gerą nuo blogo ir padėti tai padaryti kitiems :) Kitas geras dalykas, yra tai, kad čia visi su visais gerai elgiasi. Sesijų metu akademijos administracija mums kaip tėvai, o vadoviukai – kaip broliai ir seserys. Su jais galime bendrauti kaip su savais, paprašyti pagalbos ar tiesiog draugiškai pasikalbėti… NMA man buvo kaip antroji šeima, nes čia visad jaučiausi laimingas ir saugus :)


Ieva Jasiūnaitė (matematika, 2010 m.)

Kuo NMA išskirtinė? Dėstytojai čia unikalūs. Jie tave moko ne tik tam tikros mokslo srities, jie tave moko gyventi… Jie – asmenybės, autoritetai, ir galiu pažadėti: daugumą jų pažinę, nepamiršit visą gyvenimą. Man NMA davė nepakartojamų ir nepamirštamų akimirkų, unikalių pažinčių ir žmonių, kurie padėjo ir vis dar padeda kurti savo gyvenimą, kurie visada bus šalia, kai jų labai reiks, žmonių-autoritetų visam gyvenimui.


Ieva Paškauskaitė (filologija, 2010 m.)

Vilkaviškio „Aušros“ gimnazija

NMA man atvėrė naują pasaulį. Studijuodama čia, ne tik sutikau daugybę nuostabių žmonių, bet ir suradau draugų, su kuriais ketinu bendrauti visą gyvenimą. Žinios, kurias įgijau NMA, man ne kartą pasitarnavo. Žaviuosi dėstytojais ir vadoviukais, kai kurie jų tapo mano idealais. Neabejoju, kad jūs, įstoję į Nacionalinę moksleivių akademiją, jausitės taip pat. NMA – vieta, kur visi gali rasti bendraminčių ir jaustis kaip namie :)  Lauksime jūsų!


Rita Norbutaitė (matematika, 2010 m.)

Šilalės r. Laukuvos Norberto Vėliaus gimnazija

Vieną spalio mėnesio dieną mokyklos stende atsirado NMA plakatas. Aš per daug į jį nekreipiau dėmesio, maniau, kad tai ne man. Tačiau matematikos mokytoja, klasės auklėtoja, pasiūlė apsilankyti NMA svetainėje ir pasidomėti. Man patiko. Patiko moksleivių istorijos, NMA tikslai… Nusprendžiau prisijungti. Ir esu laiminga. NMA susiradau draugų, tobulėju norimoje srityje. O dabar be galo laukiu artėjančios sesijos, nes noriu vėl sutikti draugus!


Simona Paurazaitė (fizika ir astronomija, 2010 m.)

Aš esu Simona, iš fizikos sekcijos, atsiprašau, kad taip ilgai neparašiau, ką man reiškia NMA, nes nežinojau, ką rašyti, tad manau geriau nuoširdžios, o ne dirbtinai išspaustos mintys. Aš į NMA įstojau būdama devintokė, o dabar esu jau pirmakursė fizikos studentė ir tikrai nesigailiu, kad įstojau į NMA. Iš pradžių labai jaudinausi, bijojau, kad gali nepriimti, nes nebuvau laimėjusi jokių olimpiadų, nei šiaip kur viešai publikuojama mano pavardė šioje srityje, bet viskas pavyko – aš NMA dalis. Ir ką man NMA davė? Ogi davė daug… daug stiprybės, pasitikėjimo savimi, aišku, dėl tam tikrų problemų negalėjau dalyvauti visose sesijose į kurias buvau kviečiama, bet tose, kuriose buvau, gavau labai daug. Pirma – tai nauji žmonės, bendravimas, visai kitokia aplinka, antra – po NMA sesijų supratau, ko aš noriu iš šio dalyko – fizikos – ateityje, kas mane labiausiai domina, tad veda į ateities kelią, kuriame, tikiuosi, nereikės blaškytis, trečia – asmenybės ugdymo užsiėmimai – tai, ką tu išgirsti, sužinai, tą parsiveži į savą aplinką, savą erdvę ir toliau skleidi kitiems; tai ugdo charakterį. NMA ugdo visuomeniškumą, visi tarsi viena didelė šeima, rasi bendrą kalbą bet kada. Vis dar prisimenu savo pirmąją sesiją ir Bronelės pasakytus žodžius: visada  reikia sveikintis, nesvarbu, pirmą kartą matai, ar dešimtą tą dieną. Ir visa tai lydėjo plati šypsena. Kiekvieną NMA moksleivį lydi šypsena, tad linkiu būsimiems moksleiviams visada šypsotis ir tikėti savimi, bei neapleisti fizikos sekcijos, ten tikrai įdomu.


Reda Stankūnaitė (matematika, 2010 m.)

Joniškio Aušros gimnazija

Apie NMA sužinojau iš draugės chemikės, kuri šią akademiją minėjo su tokia didžiule meile ir susižavėjimu, kad negalėjau nepasidomėti daugiau. Žinoma, nusprendžiau pabandyti stoti į šią akademiją ir nepaprastai džiaugiausi tapusi NMA bendruomenės dalimi. Įstojau į matematikos sekciją, kurioje, kaip buvau girdėjusi, konkurencija yra didžiausia, todėl daug dirbau ir stengiausi rodyti kuo geresnius rezultatus, kad patekčiau į sesiją. Ir man pasisekė! Per metus pabuvau dviejose sesijose — pavasario ir vasaros. Tai buvo puiki galimybė ne tik tobulėti savo srityje, bet ir susipažinti su daugybe nuostabių jaunų žmonių ir garbių dėstytojų. Visi užsiėmimai ir buvimas su daug pasiekusiais žmonėmis be galo stipriai motyvuoja tobulėti ir niekada nenuleisti rankų. Bet iš tiesų to, ką duoda sesijos, neįmanoma aprašyti — ten reikia pabūti ir pajausti KARTUmo atmosferą!


Vaiva Lialytė (ekonomika, 2010 m.)

Ugnės Karvelis gimnazija

Aš labai norėjau prisidėti prie NMA veiklos dėl to, kad tai būtų suteikę nepakartojamų žinių, bet vėliau, kai įstojau, man suteikė kur kas daugiau, nei tikėjausi. Gavau progą pabendrauti su labai skirtingais žmonėms, iš jų mokytis, pasisemti neįtikėtinos patirties. Čia aš net pasidalinau savo žiniomis. NMA moko, skatina tobulėti, siekti savo tikslo, NMA skatina svajoti ir net bandyti siekti tai, kas gali atrodyti neįmanoma.


Ingrida Olendraitė (biochemija, 2010 m.)

Šilalės r. Pajūrio S. Biržiškos vidurinė mokykla

Apie NMA sužinojau internete radusi NMA svetainę. Labai norėjau ten patekti, tad labai apsidžiaugiau, kai sužinojau, kad mūsų mokykla mus nuveš į testavimus. O didžiausias džiaugsmas buvo, kai sužinojau, jog mane priėmė! Nesitikėjau, bet labai džiaugiausi gavusi pirmąsias užduotis. Kuo tolyn – užduotys sunkėjo, darėsi rimtesnės, bet taip dar įdomiau :) Užduotys buvo kaip iššūkis, ar pajėgsiu jas įveikti. Bet padedant geranoriškiems dėstytojams, galiausiai jas įveikiu. Šiemet pirmą kartą susitikau su NMA žmonėmis Nidoje, sesijos atidaryme, ir pamačiau, jog čia yra be galo daug linksmų žmonių. Deja, neturėjau galimybės ilgiau ten pasilikti. Bet ši galimybė atsirado vasaros pabaigoje, Vaišnoriškėse. Čia susipažinau su būrelių nuostabių protingų ir draugiškų žmonių. Po lauko praktikos noras mokytis padidėjo, supratau žinių svarbą. AČIŪ NMA už visa, ką ji man duoda.


Ugnė Šmylaitė (lietuvių filologija, 2010 m.)

Švenčionėlių Mindaugo gimnazija

NM akademija – tai mano šansas įsigilinti į lietuvių filologiją, sužinoti tai, ko nemoko gimnazijoje, ir ugdyti norą mokytis. Lietuvių filologiją pasirinkau dėl poreikio ja domėtis. Man patinka lietuvių kalba, jos struktūra. Todėl ir gavau galimybę tai daryti, padedant NM akademijos dėstytojams ir vadovams. Šios studijos man labai padėjo laikant pagrindinio ugdymo egzaminus, nes pasikartojau, ką buvau primiršusi, ir sužinojau, kaip galima mokytis lengvesniais būdais. Be to, kadangi esu 12-okė, privalėsiu laikyti valstybinį lietuvių kalbos egzaminą, kuriam besimokydama 3-us metus NMA, pasiruošiu tinkamai. Tai lyg priedas prie tų žinių, kurias gaunu savo gimnazijoje. Žinoma, dar vienas turtas – nauji draugai, kurių dabar turiu kone šimtą. Ir tai mane itin tenkina, nes bendravimas suteikia noro dirbti toliau.:)


Guostė Tamulynaitė (muzika, 2010 m.)

Kauno Juozo Naujalio muzikos gimnazija

Leonui Narkevičiui pasakojau apie nuostabius draugus, surastus NMA, ir Jis mane nustebino pasakęs, kad tai – suvienyti skirtingose specialybėse tobulėjančius žmones – yra vienas iš pagrindinių NMA tikslų. Išties, tik dėl NMA susipažinau su nuostabiais žmonėmis, kuriuos laikau savo sielos draugais, nors ir esame visiškai skirtingi – informatikai, biochemikai, filologai, muzikai ir t. t. Taip pat praplėčiau suvokimą meno, mokslo srityse, dėl NMA pradėjau į darbą žiūrėti su džiaugsmu ir žinių troškimu, o per porą savaičių Nidoje išgirdau apie tokius skambinimo fortepijonu subtilumus, kuriuos vienai atrasti reikėtų ne vienerių metų. AČIŪ NMA už tai!


Dominykas Šemeklis (ekonomika, 2010 m.)

Šiaulių Didždvario gimnazija

Mano istorija su NMA parsidėjo kiek daugiau nei prieš metus. Vieną savaitę mokytoja, pastebėjusi mano ir bendraklasio Pauliaus gabumus, pasikvietė pašnekėti apie NMA. Tai buvo devintoje klasėje. Ji pasakė, kad egzistuoja tokia įstaiga, kuri padeda gilinti atitinkamos srities žinias bei nurodė internetinę nuorodą. Tą pačią savaitę prasidėjo atranka ir mes abu (aš ir Paulius) važiavome laikyti stojamųjų. Mano nuomone, sekėsi gan neblogai, nes abu įstojome ir lig šiol esame NMA dalis.


Birutė Paliakaitė (matematika, 2010 m.)

Kvėdarnos Kazimiero Jauniaus gimnazija

Apie NMA sužinojau iš mamos: ji papasakojo, kokia tai organizacija, ir pasiūlė pabandyti. Tuomet pati pasidomėjau šia bendruomene ir abejonių nebeliko: žinoma, stosiu! Greit bus dveji metai, kai mokausi NMA. Gyvenu kaimo vietovėje, todėl galimybių tobulinti gabumus nėra daug, o iš NMA gaunu ne tik vertingų ir naudingų žinių matematikos srityje, bet ir įdomių pažinčių. Žinau, kad niekur kitur neturėčiau galimybės bendrauti su tokiais unikaliais žmonėmis, kokius sutinku čia. NMA puoselėja ne tik mokslą, bet ir bendradarbiavimą, geranoriškumą bei atsakomybę, čia aš mokausi siekti savo tikslo. Džiaugiuosi, kad priklausau šiai bendruomenei ir žinau, kad niekada to nesigailėsiu.


Paulius Urbonas (ekonomika, 2009 m.)

Paulius apie NMA savo bloge.

 


 

Indrė Matulevičiūtė (chemija, 2008 m.)

Alytaus Vidzgirio vidurinė mokykla

Aš manau, kad į NMA verta stoti todėl, kad ten gali praplėsti savo žinias norimoje srityje, juk tai ir yra, turbūt, svarbiausia žmonėms, kurie jau pasirinko tam tikrą sritį. Be to, čia galima ugdyti save dvasiškai, tam puikiai pasitarnauja asmenybės ugdymas, kur suteikiama puiki galimybė susipažinti ir pabendrauti su įvairių sričių žinovais, nuo muzikantų iki verslininkų. Ir dar vienas LABAI svarbus dalykas yra žmonės, kuriuos čia sutinki – tai ne tik nuostabūs dėstytojai ir vadoviukai, bet ir bendraamžiai, su kuriais susipažinus sesijoje ir pabendravus, nebesinori skirtis, nes supranti, kokie jie tau artimi. Tai gali būti patys geriausi tavo draugai.


Kotryna Vaidžiulytė (biochemija, 2008 m.)

Šiaulių Juliaus Janonio gimnazija

Kiekvienas žmogus yra ypatingas.

Kiekviena bendravimo akimirka suteikia neįkainojamos patirties. Jeigu sugebi priimti tai, ką tau siūlo pasaulis, gali gauti labai daug. NMA yra ta vieta, kur tu šypsaisi vien dėl to, kad ten esi, dėl to, kad jauti palaikymą, atrandi tai, apie ką anksčiau net nesusimąstei…


Viktorija Glembockytė (chemija, 2005 m.)

Kėdainių raj. Akademijos vidurinė mokykla

Pats svarbiausias dalykas – čia susirenka nepakartojami žmonės, išradingi bendraminčiai, kurie dirbdami kaip komanda sugeba „pagaminti“ dvi pačias nuostabiausias savaites gyvenime..:) Kad tai suprastum, reikia pabūti, pajausti ir įsitikinti… Tad siūlau visiems nieko nelaukiant dalyvaut atrankoje…


Martynas Mikelėnas (ekonomika, 2005 m.)

Kauno Jėzuitų gimnazija

Būdamas Moksleivių akademijoje, ne tik pajutau efektyvių pamokų teikiamą naudą, bet kartu turėjau galimybę padirbėti su skirtingų mokslo sričių atstovais. Tai buvo neįkainojama patirtis. Be to, Akademijoje buvo susirinkę puikūs žmonės, turintys šaunių idėjų ir, svarbiausia, žinantys, ko nori pasiekti per artėjančius metus. Todėl agituoju visus, kurie nori įgauti naujos akademinės ir socialinės patirties, dalyvauti Moksleivių akademijos atrankoje.


Vaidotas Navickas (vadoviukas, 2005 m.)

Vilniaus universitetas, Chemijos fakultetas

Moksleivių Akademija – mokykla, kurios mokinys esu ir aš – studentas ir vadoviukas. Joje išmokau pažinti Jus – jaunąsias Lietuvos žvaigždutes – nuolat tobulėjančias ir siekiančias savojo tikslo. Žinomiausių Lietuvos dėstytojų paskaitos, skambūs gitaros vakarai ir nepaprastai šiltas bendravimas. Akademija – tai, kuo gyvenu šiandien!


Justina Raižytė (filologija, 2005 m.)

Kauno Juozo Grušo vidurinė mokykla

Ei, sukluskite visi! Visi, kurie žino, ko nori, supranta, kad vien svajonėmis to nepasieks, ir ryžtingai eina savo užsibrėžto tikslo link – Nacionalinė moksleivių akademija tinkamiausia vieta. Pati dalyvavau Moksleivių akademijos žiemos sesijoje, todėl sakau – tik čia nuostabiausi dėstytojai ir jų paskaitos, kurios ne tik suteikia daugybę žinių iš tavo pasirinktos mokslo srities, bet ir labai plečia akiratį, taip pat „nerealios“ vakaronės, kurių metu vyksta filmų peržiūros, koncertai ir kitos pačių organizuotos programos. Negalima nepaminėti ir nepamirštamų vadoviukų ir draugų – tai žmonės, kurie supranta tave ir tavo siekius, o tu supranti juos, žodžiu tiesiog puikiausi bendraminčiai žemėje! Taip galėčiau išvardinti be galo daug Moksleivių akademijos pliusų, o minusas tik vienas – galiausiai ateina ta diena, kai tenka viską palikti, bet nusiminti neverta – įspūdis išlieka ilgam. Tad nedelskite: registruokitės, dalyvaukite, tik taip galėsite atsidurti čia – dar vienu laipteliu arčiau savo svajonės.

16 Šio įrašo komendarai

  • elena sako:

    Kiek maždaug septintokų ( kitai metais) planuojate priimti į
    NMA? Ar septintokai galėtų stoti į biochemijos sekciją? Ar stojant į NMA įtakos turi ir dalyvavimas konkursuose pvz.: „Lietuvos tūkstantmečio vaikai“?

    • Rūta sako:

      Kiek bus priimta septintokų, tiksliai pasakyti negalime. Viskas priklauso nuo to, kiek ir kokių mokinių stos. Septintos klasės mokiniai gali stoti į matematikos ir lietuvių filologijos sekcijas. Į kitas sekcijas galima pereiti nuo 9 arba 10 klasės. Stojant turi įtakos daug veiksnių – taip pat ir dalyvavimas įvairiuose konkursuose.

  • Laura sako:

    Norėčiau pasiteirauti, ar turi įtakos Nacionalinės moksleivių akademijos baigimo diplomas, po dvyliktos klasės stojant į universitetą, būtent į tą dalyką, kurį Tu baigei NMA?

  • Vidas sako:

    Sveiki
    niekur nerandu informacijos nuo kelintos klasės iki kokias konkrečiai sekcijas galima stoti

  • Lau sako:

    Laba diena, norėčiau pasiteirauti, ar įmanoma į NMA įstoti nuo 11 klasės į biomedicinos kryptį?

  • aukse sako:

    jei nori istoti i NMA bet nesi dalivavęs konkursuose ir olimpijadose is tos srities i kurią nori stoti (paprasčiausiai tokių nebuvo arba apie tokias negirdėjei)ar yra šansu patekti?

  • Miglė sako:

    Laba diena,
    Esu būsima 10tokė, 9kl. metinių pažymių vidurkis 9,9, esu dalyvavus ir chemijos, ir biologijos olimpiadose. Ar turiu šansų patekti į biochemijos sekciją? :)

  • Paulina sako:

    Sveiki, šiais metais tvirtai apsisprendžiau ko noriu iš gyvenimo ir tai siejasi su istorija. Nuo kovo mėnesio dalyvavau LJTC rengiamuose kursuose jauniesiems gidams, turiu pažymėjimą, jog baigiau šiuos kursus. Ar daug mokinių renkasi istorijos sekcija tokiu tikslu, kaip vėliau studijuoti istoriją ir dirbti gidais? Ar keliami kokie nors papildomi reikalavimai norint įstoti į šią sekciją?

    Ačiū, už atsakymą.
    Paulina.

  • Lukas sako:

    Sveiki,

    norėčiau paklausti. Kur galima būtų rasti anketas, kurias užpildžius galima patekti į NMA? Kada tas anketas galima būtų rasti? Beje, į kokias sekcijas gali pretenduoti aštuntokas? Ar turi įtakos stojant dalyvavimas visokiose olimpiadose ir dalyvavimas LRT laidoje „Lietuvos tūkstantmečio vaikai“ ir ten užėmus septintokų finale antrą vietą?

    Tikiuosi, kad atsakysite.
    Lukas

    • Rūta sako:

      Rugsėjo pradžioje bus skelbiama nauja atranka – sek informaciją tinklalapyje. Aštuntokai priimami į matematikos ir lietuvių filologijos sekcijas. Pasiekimai įtakos turi.

  • Anastasija sako:

    Sveiki, norėjau sužinoti, ar stojant į biochemijos sekciją reikia laikyti chemijos testą?

    • Vaida Kairytė sako:

      Sveika, Anastasija,

      Testo laikyti nereikia, bet reikia turėti labai gerus chemijos ir biologijos dalykų pažymius ir dažnai – pasiekimų olimpiadose.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

*